HELLO AGAIN

nymall

IMG_3744

IMG_3723

Har mer eller mindre haft en paus från bloggen på sistone. Jag har känt att det är väldigt svårt att hinna med och ha möjlighet till att ta bilder eller uppdatera överhuvudtaget. Med ett annat jobb, heltidsstudier och ett litet hundliv att ta ansvar för så blir det inte särskilt mycket tid över! Så jag har funderat lite på hur jag ska gå vidare med bloggen, jag har slutligen kommit framtill att jag tycker att det är väldigt kul att vara kreativ, fota och redigera bilder så jag tror att lösningen är att hitta bättre rutiner så att jag slipper stressa över att uppdatera hela tiden. Kommer troligtvis inte uppdatera precis varje dag men planerar att bli betydligt mycket mer aktiv än nu. Hoppas att ni rara själar som läser min blogg fortsätter titta in då och då, det är era kommentarer och mail som gör det så himla roligt! ❤

2 reaktioner till “HELLO AGAIN

  1. Glad att du kom fram till att du fortsätter att blogga. Jag har följt din blogg i många år och du är min favorit bloggare. Förstår att du inte kan uppdatera dagligen. Du har ju fullt upp med annat såklart. Kommer självklart fortsätta att följa din blogg. Du är grym My❤️

    Gilla

Kommentera

