SIMPLE

cappiIMG_0010

capp

Credits: Cap, Nelly | Knit, H&M | Coat, Make Way | Jeans, H&M | Boots, Forever 21

Här kommer några bilder från idag! Känns så kul att sminka och fixa till sig då jag gått runt i målarkläder och fett hår hela januari. På tal om hår så är det såhär min kalufs ser ut när den bara får självtorka. Jag har ganska lockigt hår har jag börjat inse, fönar det dock nästan alltid eftersom min hårbotten är så dålig men då och då orkar jag inte och då blir det såhär fint (om jag har tur, ibland blir det bara en boll av trassel haha). Hoppas ni har en fin torsdag, vi ska lyxa till det med vin och finmiddag!

Photo: Linnea Forsell

5 reaktioner till “SIMPLE

  1. Tycker att du har SÅ himla fin stil! Och vilken dröm att ha sånt självfall, blir själv som en slickad katt när mitt hår har självtorkat, haha

    Gilla

Kommentera

