UNDER THE BRIDGE

mallleo IMG_3951

Photo: Linnea Forsell

Har tenta om två dagar så dessa två bilder var de enda jag tillät mig själv att redigera just nu! Så det får blir en liten smygtitt tills jag satt mig ner och hunnit titta igenom samtliga bilder ordentligt. Känns så himla mycket ”jag” med dessa kläder, kanske för att leopardmönstrat och rutiga minikjolar är något jag älskat sedan 14-årsåldern haha! Nä, nu måste jag återgå till kurslitteraturen – önska mig lycka till!

2 reaktioner till “UNDER THE BRIDGE

Kommentera

