X

IMG_3906

IMG_3891

goodliten

IMG_3903

Photo: Linnea Forsell | Credits: Coat – Topshop,Tshirt – Nelly Trend, Skirt – H&M

Här kommer hela outfiten från förra veckan. Älskar att missmatcha mönster och tryck när jag vill variera mig från helsvart, jag är en sann allt eller inget människa. Nu ska jag återgå till matteboken, håller på att sota för mitt misstag och läser upp Matte B (eller 2b som det heter nu?!) som jag dumt nog valde att inte ta i gymnasiet. Dock måste jag säga att jag har saknat matten lite, tiden bara flyger fram och i vissa stunder är det till och med skitkul. Jag är en nörd som ni hör som gillar det mesta när det kommer till skolan haha!

3 reaktioner till “X

Kommentera

