BLACK & WHITE

IMG_4017 IMG_4093 IMG_4046

Photo: Linnea Forssell


Sorry för dålig uppdatering, är mitt uppe i en stressbubbla inför högskoleprovet på lördag. Jag lider av extrem prestationsångest, jag blir så otroligt stressad när jag måste prestera. Blir så uppjagad att jag de senaste två veckorna både fått en massa röda utslag, eksem i pannan och är trött hela tiden. Som ni hör är jag  verkligen inte bra på att hantera press haha! Men snart är det gjort och förhoppningsvis kan jag få det resultat som jag hoppas på så jag kan gå tillbaka till mitt normala jag igen!

En reaktion till “BLACK & WHITE

Kommentera

